Åre heja heja

Jaha nu har jag tagit mig cirka 100 mil söderut i detta avlånga land! Hoppade på tåget i Kiruna (pappa och kajjan lämnade mig tack ska ni ha!) fick sovvagnen direkt, sicken tur...typiskt att termostaten inte ville hålla jämn temperatur, ena sekunden svinkallt andra kokade jag upp, fräsch kände jag mig när jag hoppade av för att byta tåg i Ånge kl 04.10...NOT!
Sen var det vajsing med loket på tåget till Åre så det stannade hela tiden men sen fick jag sova på Emmas Soffa några timmar innan jag halkade ner till Granen för scones fika! Najs!

Saknar familjen uppe i Vittangi, tack för denna gång! Ni är underbara....kräver kontinuerliga uppdateringar super ofta!

Nu lite slapp i soffan sen ner till Granen för lilljulafton med allt nytt glatt folk jag ska träffa och umgås med i två veckor! Hoppas på massa jobb, ialla fall så myckt att jag inte går back på denna resan!

Här är massa snö och alla har julstjärnor i fönstrena så jag tror det kan bli riktigt roligt och mysigt med en jobbjul i Åre!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: kajsa

Hejhopp :)

saknar dig i massor! hoppas det går bra på jobbet osv osv. Hör av dej ngn dag!

Kram Kajsa

2009-12-23 @ 00:44:58
Postat av: Ida

Hej! Hoppas du haft en super bra jul och far ett riktigt roligt nyar! Saknar dig i massor! Kram hela dan!

2009-12-27 @ 10:24:36
URL: http://maettae.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0