Du står ju här och ser trevlig ut!

Tack och pengar får jag för besväret! Ja nu har jag jobbat och stått i och några dagar till hinner jag med innan jag vänder söderut igen!
Har hunnit bli några dagar som parkeringsvärd ute i kylan (söndagen bjöd på minus 30 i snålblåsten), ica uppackning av varor (tog ett år så var jag tillbaka i ica kläder...som att jag aldrig gjort annat!) och julafton spenderade jag i diskrummet på granen, ni skulle sett, jag som anser att diska är den tråkigaste hushållssysslan fick pannor, grytor, glas, bestick och tallrikar i mängder att gnistra som renaste kristall! Heja mig! Och två dagars jobb på granen ger bra med drick, det gillar vi! Jo just vi hade ju celebert besök av Petter på julafton, han handlar även på Ica björnen så igår snackade jag lite med coolingen.... Petter -Tja. Jag -Hej hej! Coolt va!

Jo häromdagen hade vi kungen på besök på Granen....Självaste Zlatan Ibra!! Han åt två förrätter och en huvudrätt (frugan klämde tre efterrätter....vet inte vart hon gömmer skiten alltså...sjukt deffad!) och jag fick diska hans tallrikar coooolt!

Ja så vidare värst mycket party hinner det inte bli men lite öl har jag lyckats få i mig...försöker sova alla timmar som blir över mellan jobb...najs!

Nä om jag skulle försöka boka en resa hem...har inte kommit åt internet på länge...ena veckan utan mobil andra utan internet...känner mig halv...

Saknar min familj jag hoppas ni alla myser riktigt ordentligt! Och saknar Noah..hmm hur ska han komma ihåg mig nu?! Emma visa bilder åt han varje dag förväntar mig att han vet mitt namn!!!

Ha en fantastisk nyårsafton! Jag ska jobba så svetten lackar (hopaps jag) men jag hoppas sen att nyaåret bjuder på en veckas hemma mys och slappande inna skolan drar igång!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! du verkar ju ha det hur bra som helst. vilka besök ni har där uppe. Vem gör inte vad som helst för att få diska zlatans tallrik?? & jag känner dig... heja heja dig (& mig)!



vi ses snart hoppas jag!

kramar i massor

2009-12-29 @ 21:41:01
Postat av: Anna

Cool med Zlatan! Jag läste om det i Aftonbladet!! Nu kan jag köra en 'Jag mötte Lassie'... Dvs Jag känner någon som känner någon som har mött någon kändis.... Ha ha ha.

Gott nytt år på dig!

Kram kusinen

2009-12-30 @ 10:31:22
Postat av: Katrin

Hej vännen!

Gillar din kändis-kåthet. :) Diska Zlatans tallrik är stort!



Gott nytt år nu! Jag ska också jobba så svetten lackar ikväll!

Stor kram till dig

2009-12-31 @ 13:36:10
Postat av: emma

man måste uppdatera bloggen ibland.. =) faktiskt! :) Simon och Noah är på toa, Noah håller på å bänglar säger simon =) Många kramar till dig!

2010-01-05 @ 16:26:35
URL: http://empo85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0