Heja Mig!! Heja Norrland!

Idag har varit en bra dag! Jag Kajsa och Pappa tog skotern ut i skogen och högg en gran! Mitt andra gran letar uppdrag denna jul! Och det bästa är att nu luktar min jacka skoter, heja heja!  BJÄLLERKLANG!
Har också bekantat mig med mitt första syskonbarn NOAH, jag jobbar på att vinna hans förtroende och tror att jag är på god väg, han bajsar högljutt i mitt knä och somnar gott i min famn och han log sitt finaste största leende någonsin till mig idag när jag killade under hans små små små fötter! Heja moster sofia!
Nä nu ut på byn en sväng har skrattat tillräkligt framför Tvn med Pappa och kajsa och hunden till Playa del Sol!
heja Mig!
Granletar gänget!

Kommentarer
Postat av: Bullen

Mycket roligt att du har en blogg, nu har alla mina systrar det. Det gillar jag mycket. Njut av Norrland. Stor puss, Bullen

2009-12-14 @ 22:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0