Nattvakt

Sitter nattvakt åt Noah så Emma får sova lite. Mysigt värre! bunkrat upp med spyfilt, napp och fått en lektion om blöjor o vilka salvor som går vart...Im ready!

Tog med husets andra bebis Tuva (hunden) på en promenad efter älven nyss, HERREGU va kallt det är nu minus 30 grader, allt fryser, näsan ögonfransar, kläderna börjar knastra och om skorna knarrar det hur skönt som helst. Utrustad med en pannlampa för att kunna se vilddjuret tog vi en liten promenad under norrskenet och stjärnhimelen, helt ofattbart fint. Allt gnistrar och lyser trots att natten är svart!

Nu knorrar bebis ett, det var falskt alarm!

Fick med oss pappa til fammo idag, ett glatt -nämen trevligt att ni fick stig med er! Roligt att glädja andra! Fotograferade de fyra generationerna och fammo uttalade sitt misnöje om skillsmässor- det är en sjuka!

En trevlig dag, satt hemma i förmiddags och skrev på hemtentan och umgicks över nätet. Kokade en kanna kaffe åt mig själv, kände mig väldigt vuxen! Heja mig!

nä nu ska jag återgå til jourarbetet!

Emma med en liten stjöstjärna och fyra generationer!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Trevligt med en blogg Sofia! Får gratulera till dig som moster då! =)

Och här går vi o klagar över att här är så jäkla kallt - kanske minus 14 eller nåt. Haha.

Livet i Vittangi låter härligt! Saknar dig vännen. Kramar

2009-12-17 @ 18:01:46
Postat av: Kajsa

Jaså där ser man! ni bara myser där hemma! fin bild måste jag säga. Imorogn kommer ja! :D

Kramkram

2009-12-17 @ 22:29:47
URL: http://kaejsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0