Nu blev det lite kallt...

.....närmare 28 minus grader! Så idag har jag tillbringat mycket tid i olika soffor....slaaaaaaapt värre! Men mysigt! Heja vintern!
Vaknade lite trött imorse, fick inte många timmars sömn eftersom jag bjöds på liveshow av Lady G och Beyoncé från Lidköping i fem timmar igår kväll, tack ska ni ha det gjorde ni bra heja heja heja!
Var till BVC) med Mamma emma och Lille Noah  i morse och OJ vilken fin liten grabb han växer så det knakar! tror bara kinderna väger ett kilo haha
Passade på att besöka byns apotek (jo det går att göra av med pengar i vittangi finns OK, apotek och konsum)  Sofi nu har jag köpt nattkräm!
Sen hem till Emma jag skulle passa Noah så Emma fick sova lite men vi fastnade framför TVn och sen började besöken trilla in så då blev det kaffe och kanel/vaniljehorn!
Middag med Pappa och Min Bror, alltid trevligt att träffa Valter. Fisk och pottis idag, mums. Sen mer Tv, kallt var det i soffan så jag hade en istapp till näsa och fyra filtar, pappa fick skruva upp värmen och Valter ge mig sin filt...klen jag blivit efter att jag flyttat söder ut..inte bra...

Kommentarer
Postat av: Mowgli

Grattis, bra jobbat. Det ekar tomt efter en nattkräm i mitt badrumsskåp ännu. Behöver lukthjälp.

2009-12-15 @ 23:59:24
URL: http://grabmusicase.blogg.se/
Postat av: Mowgli

Grattis. Ännu ekar mitt badrumsskåp tomt av samma vara. Du borde komma hem, jag behöver doftråd.

2009-12-16 @ 03:13:26
URL: http://grabmusicase.blogg.se/
Postat av: Mowgli

Oj, blev visst två, såg inte det första. Nu fick du ett till inlägg. Ville skicka detta också så du inte tror jag är full eller dum i huvudet.

2009-12-16 @ 03:15:10
Postat av: danne

hehe det har nog inget att göra med att du vart för mkt i södern :)

2009-12-16 @ 16:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0