Snyft...

Snart lämnar jag byn för det här besöket! Jag styr kosan mot Åre för jobb, bus och lek! Karin sa att om jag kom förbi på julafton kunde hon slå in mig som julklapp åt Erik, haha det hade varit festligt!

Nått som är bra min mobbe börjar fungera snart igen hej och hå vad jag ska ringa bara för att jag kan!

Sitter hos pappa, jag Emma, Noah, Kajjan och Valle och tittar på Musikbyrån och dricker kaffe.
Sov hos emma inatt, eller jag och Noah var vaken till 3 sen däckade jag och Emma tog över hehe
Igår knallade vi till pappas butik. Köpte en julklapp, jo det finns ett jätte bra ställe att köpa julklappar på här i byn, Vittangi träförädling! Kom och köp! Ska försöka lägga in en bild på deras julklappsbord..om nusidan bara ville fungera!
Sen sköt vi vagnen vidare hem till fammo, gick en sväng efter skoter spåret hoff det var svettigt...är som inte lätt att vara förälder har jag ju märkt...konstigt att jag glömmer det så fort jag har Noah i famnen och han sover eller som ler lite då är han ju så söt så man vill äta upp! Har tagit cirka 300 bilder tror jag så jag kan njuta av lillen tills nästa gång!
Nä ska försöka lägga upp lite mer bilder, blir fan förbannad när det inte fungerar!!!
Nu blir det häng med syskonen och sen blir det köttsoppa innan jag hoppar på tåget!
Guds frid (som kära farbror bosse säger)

Kommentarer
Postat av: SaraK

Hej, vad härligt att du är tillbaka i civilisationen igen! Jag väntar med spänning på ett samtal från dig :) Ha det så kul i Åre, bryt inga ben! Kram

2009-12-19 @ 23:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0