Här försöker jag vara en god samarit...

..och skänka kläder till välgörenhet, men Lidköping gör det inte lätt för mig.

Imorse (efter att Bullen väckt mig 07.45) tänkte jag att nu ska jag banne mig gå till insamlingen med min lilla klädhög som legat och skäpat på Sofis golv tillräkligt länge.

Tog min lilla påse, glad i hågen och med sol i sinne knallade jag ut. Efter 1 timme och 25 minuter knallade jag fortfarande runt med min påse, svettig, varm och frustrerad!! Hur svårt ska det  va att ställa upp en sån där plåtlåda?!!!??? Tillslut gav jag upp och hängde min lilla påse på dörrhandtaget till frälsnings armen...hoppas de blir glada....

 

Imorse var det fulle på balkongen.....glassigt! heja våren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0