Helt fantastiska vänner...

...har jag både i Halmstad och i Lidköping!

När jag kom hem idag stod en bukett tulpaner och ett kuvert på vardagsrum bordet, i kuvertet låg tre biobiljetter till Kvällens förestälning av Flickan från ovan, jag tog givetvis med mig mina underbara vänner Jess och Sofi. Vilken Super mysig kväll i biomörkret med en super size popcorn!!! Sofi och Jess är helt fantastiska vi hann även med en kaffe på balkongen i solen!

Helgen var otroligt trevlig trots begravningen. Blir tomt utan Kerstin men jag är tacksam för alla fina minnen jag har av henne. Hann med massa lek med Erik och Agnes, en långfrukost hos Anki och Pelle, middag hos mamma, köra bil, en heldag hemma hos Calle, Frida och Ellie som bjöd på bullbak och grillat och även en sväng ner på krogen och träffade lite gamla maxikompisar, svängde även inom maxi och snackade lite skit! SÅ himla trevlig och intensiv helg...fick ta en powernap innan bion..

bildbevis kommer...

nu ska jag inta ryggläge tjillevipen och heja vänner

 


Kommentarer
Postat av: Ida M

låter ju toppen bra ju! : ) kram

2010-04-12 @ 14:15:41
URL: http://www.maettae.blogspot.com
Postat av: Axelrebecca

Lovely site keep it i will be back that you.

2011-10-11 @ 06:52:10
URL: http://axelrebecca.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0