Påskkärringar ....

...möttes jag av när jag kom till frukosten på Granen i morse..festligt..en såg dock mer ut som en pirat med unibrown...ja ja trevligt i alla fall...och gott med hotell frukost igen!
Har städat och nu väntar jag på att gå på diskpasset!
Har flyttat ut också från min super lägenhet i Lidköping och tog mitt pick och pack hem till Sofi....hänger där jämt ändå! Så mycket prylar jag har måste börja rensa, ett par skor slänger jag redan idag för det tog mig tre steg sen var jag blöt om fötterna...går fet bort!
Jessica och Sofi blev lite exalterade över min toa attiraljs påse...så när jag kommer hem blir det inflyttningsfest/pyamasparty/måla naglarna fest/ pimpa din ögonbindel fest..ser jag fram emot!
Sofi är snäll som tar emot mig jag ska vara en snäll sambo/rimbo/kombo/rambo eller vad vi nu kom fram till att det hette....
Kajjan ringde igår trevligt, alltid trevligt när mina syskon ringer! Heja er!
Glá påsk!

Kommentarer
Postat av: Office

Rambo, för det låter tuffast. Ser också fram emot din inflyttningsfest, jag har fått 5 ostar av farsan så nu är det även en ost-fest, bara så du vet. Hoppas du har det bra.

2010-04-01 @ 17:44:24
URL: http://grabmusicase.blogg.se/
Postat av: Katrin

Glad påsk, Fia!!

Jag kommer hem nästa tisdag!!! Har du några planer på att komma till Halmstad innan maj eller ska man ta sig upp till dig!?

Stor kram

2010-04-05 @ 19:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0