Skallebank ....

..har jag som haft hela dagen...hmm kanske sovit eller ätit lite dåligt, jaja


Är i Halmstad och har hälsat på mamma och micke, väldigt trevligt! Kyckling o ris och sen givetvis..marängswiss hehe heja mamma!  Fick även sy och gu vilken terapi...hoppas micke hittar en bra maskin åt mig så skönt att få vara lite kreativ!!
Full rulle som vanligt, veckan i Åre var fantastisk och full av jobb, skratt och trevligt folk....ok några stockholmare som var lite knas men men allt som allt trivs jag där uppe och hoppas på massa cash! fick två påskägg också! Bilder kommer!
Fick även ett mega fint och super bäst påskägg igår när jag kom hem till Sofi efter min spanska...Jess hade plockat i hop ett ägg fullt av Kick till mig, mozart kulor till Sofi, micropop, godaste nötterna, öl(Kungs till Sofi och norrlands till mig) och en flarra Törley!! HEJA Jess!! Vi firade sedan våra excellenta resultat på marknadsförings provet, ni kan alla vara stolt över mig jag håller fanan högt! Heja oss!!
Vad hade jag gjort i Lisch utan dom där två?!? Trodde en vecka i Åre skulle höja min motivation men ....nä så skönt att komma till Halmstad kände jag! Trist anledning då jag ska på begravning i morgon men ska blir trevligt att träffa alla nära och kära igen!
Nä nu är jag mega trött och ska snacka lite skit med kerran!
Heja våren dags att gå å köpa allergi medicin imorgon!
Fantastisk helg med fantastiska ungar!!

Kommentarer
Postat av: Bullen

Vad fick du för resultat? blabla bla av blablabla möjliga? Stort grattis! Kramar från Bullen

2010-04-09 @ 08:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0