Klåggan!

Trivs här i klåggan!
Har tagit sovmorgon, en mysfrukost ute i solen, läst midvinterblod, letat fram lite kakor i frysen till förmiddagskaffet! Jobbat lite med publikundersökningarna och tagit en eftermiddagslur under boken...En riktig semesterdag!
tagit promenader på skånska myllan, såg en minnessten över slaget i klågerup (spanade in den á la som Lennart och Gunnilla), tittade på en skördetröska och hittade ett litet torp i min smak. Otroligt fint här på landsbygden.
Bullen och Anders tog med mig in till le city i Lördags, jag behövde verkligen det, var som tomt efter att lämnat Askis gänget i Hbg. Fick träffa massor av trevliga vänner till Bullen och Ante och fick prata Spanska i mängder!!
Nu har vi glott på serier för att vila våra hjärnceller som fick arbeta hårt under några partier av rummiekub, ett väldigt trevligt spel (kan vara för att jag efterdagens parti ligger i ledning...)! Fick även smaka på tintoverano i eftermiddagssolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0