Norrsken och stjärnfall

Blev dagens skörd på promenaden bakom sjön! Jag blir verkligen lycklig av landet här uppe. Bjuder på så många överraskningar! Önskar så att Jessica hade fått se Norrskenet, men nästa gång fortsätter vi jakten!

Jessica är hemma och förhoppningsvis brinner hennes finska stenlyckta och jag hoppas du fått ordning på pannlampan och att du nu kan tälja en super bra grillpinne!

Ida kom på morgonfika till julkalendern, sen skrev jag hemtenta, gick förbi kommunen spanade in en tomt, kokade kola hos emma och hålle rpå att lära Noah hoppa, han är en kämpe!

Nu slappar jag o pappa i soffan, vi va på konka innan, han ser minsann till att de trötta kassörskorna får jobba på leendet och sina eankoder!! Heja Pappa!


Kommentarer
Postat av: Asbeng

Attans att jag missade norrskenet. Nästa gång... Min fina Tulikukka går på högvarv här hemma. Min första pryl i bastukollektionen. I like! Utan pannlampan hade jag aldrig någonsin hittat bilnyckeln som Kalle tappat "nånstans utanför" i snön igår. Jag är verkligen en riktig vildmarksjessi.

2010-12-16 @ 11:30:38
Postat av: soffan

Haha det är du verkligen!

2010-12-16 @ 13:11:29
URL: http://migheja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0