On the road again

eller nja inte riktigt....Skulle hoppat på tåget för 25 minuter sen men sitter fortfarande i Kiruna. Kan bli en lång resa...men jag är väl förberedd och har ju inte särskillt bråttom även om det ska bli kul att komma till malmö!

Matsäcken är packad, nybakt bröd av faster Maria och Valter sponsrade med skvaller tidning och snacks! Julklappar i väskan och skolarbete så jag ska kunna underhålla mig.

Sitter och njuter av den extra kvalitetstiden jag nu får med trevliga samtal hos Kajjan!

Saknar redan byn och allt den för med sig! Har haft det fantastiskt...nu dags att börja skissa på stugplaner...

Har haft en trevlig dag, besök hos fammo, sväng på stan sen bjöd Päivi på pizza...Beställde en calzone med annanas och räkor, fick en med souvas och bearnaise sås....hahaha sjukt kul, mät och glad blev jag ändå!

Kommentarer
Postat av: Bullen

Jag längtar!

2010-12-20 @ 10:15:41
Postat av: soffan

nu närmar jag mig!

2010-12-20 @ 16:45:18
URL: http://migheja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0