vilken lättnad

The A-kid sover....mitt hjärta brast inte....sicken tur började tvivla på min egen inre röst eller är det den där omtalade biologiska klockan som spökar igen....

 

Pappa bjöd på mat från byns restaurang (Glada oxen i nya kläder). Det var gott men pomfrittsen var mera stenhårda. Tack tack nu har vi testat på även den attraktionen i byn!

 

Hur orkar mammor hålla sig vakna, både jag och jess ser ut som sju svåra år??! Sorry jess men det är sant..vi måste vila upp oss från all denna lugna ro och friska luft.....jag måste sluta vara sån tidsoptemist, en vecka är för lite!

 


Kommentarer
Postat av: Bullen

Snyggt jobbat!

2010-12-08 @ 11:46:56
Postat av: Vildmarksjessi

En vecka är på tok för lite! Efter 25 timmar på tåg ser jag nu ut som 17 svåra år...men så värt det är:)

2010-12-10 @ 11:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0