Heja Kalla!

Ohhh nu är hon i väg hon ser lätt ut, sälla snälla snälla kalla vi behöver ju dig!!!

Slagit mig ner i Soffan framför OS, som jag har väntat på dessa 10 dagar fulla av vintersport magi! Kollade puckelpist finalen i natt men fan ingen medalj där heller...nu Heja Kalla Heja Haag! Just Do It! ge mig nått att gråta över!

Lite mosig och träningsvärk i dans och Wii musklerna efter helgen. Jag och Sofia eller Sofi menar jag gjorde succé på kalaset utklädda till Sofi och Sofia! Sjukt att se någon i sina kläder vet som inte vem som är vad?!


Söta och glada helt underbara!

Nä nu måste jag återgå till OS såååå spännade det går fort i spåren, håll er nu på benen och hela vägen in i mål!!!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

OS is the shit

Vi får höras av ngn dag :)

KRAM

2010-02-18 @ 16:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0