Hello...

Ja snart bär det iväg till ABF för min andra engelska lektion...ska tänka på att prata låååångsamt....Ann på ABF ringde nyss, nästa vecka ska jag börja med spanska lektion, 7 glada studenter i mitt våld he he si...pero no..oj oj oj
vad har jag gett mig in på?!?

Ja slagerkvällen hemma hos Sofi passerade utan större skrällar...min favorit Linda eller va hon nu hette åkte givetvis ut...hon var ju den enda med lite show...sopor...
Snart OS! wooohooo köpte OS bibeln idag....heja Sverige! Såg OS krönikor i söndags, tårarna rann....hur ska detta gå?!!
Igår köpte jag en barnvagn åt Noah! Nu ska jag visa dig alla coola ställen!

Kommentarer
Postat av: emma

kul med schlager! Noah tackar och ser med glädje fram emot alla spännande saker att se. Puss

2010-02-09 @ 16:44:39
URL: http://empo85.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Vad snäll du är...Kram från Ulrika

2010-02-10 @ 08:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0