Nu har jag gjort rätt för mig!

Känner mig nyttig, har strukturerat upp Bullen och Anders skafferi och avlastnings ytor, nu är det organiserat allan!
Heja mig! Kul med lite uppdrag!
Före min framfart....
Efter utfört uppdrag, med min belöning!
Har även besökt IKEA, babyproffsen och stuv o stil....hoff shoppa med bebisar och shoppoholics (no offence Emma men shoppa kan du!) tar på krafterna...var så värd en kopp kaffe och lite choklad väl hemma och efter nybytta bajs blöjor! Förmånliga priser på IKEA, köpte tio pack batterier för 19 kr, två påsar anton berg choklad dragé á 10 kr/st och en påse twist för 15 kr, HEJA IKEA!!!
Tröttsamt att shoppa tycker Noah....
Satt uppe och hejade på team Norberg i natt...nu väntar jag mig minst ett brons av curling herrarna, skönt att få gråta en skvätt i natt där framåt småtimmarna...OS säger det igen -vad ska jag göra när OS tar slut?!?!
Nä nu börjar matchen hejsan svejsan

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Waa Soffan du kan det där med att göra saker organiserat! Me like :D

Söt Noah!

Kramkram

2010-02-27 @ 19:47:34
Postat av: Manamonolouge

Nice site, keep up the good work!

2011-01-17 @ 11:27:24
URL: http://manamonolouge.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0