Skulle du vilja svara på några snabba frågor?

Hoff lite lätt trött på min egen röst just nu....har varit i Saluhallen här i Göteborg i dag med min projektgrupp 1337 och gjort enkätundersökning. Många trevliga och en och annan konstig prick har vi stött på under dagen. Min duktiga grupp fick ihop 112 kundenkäter och jag pratade med 11 handlare. Nu har vi 288 kundenkäter och 26 handlare kvar att beta av innan vi kan börja sammanställa....

Snöar igen, fikat 3 gånger, svenskarna envisas med att komma fyra hela tiden, Anja är en fighter, jag och Sara har ätit fetaostsås med kanonmassa vitlök och imorgon kommer Emma med lilla Noah, heja Mamma Emma!





Kommentarer
Postat av: Ida

Hej du! Vart ar du kanske nasta vecka? Kram alltsa veckan efter denna vecka som kommer.

2010-02-20 @ 09:41:43
Postat av: Maxkristin

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-03-03 @ 11:40:28
URL: http://maxkristin.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0