Söndagmorgonsmys

Uppkurad i soffan med kaffe och fruktsallad i min yoggi, läser alla delar av GP och kollar repriser från gårdagens OS och melodifestivalen. SÅ TREVLIGT!

Snökaosets Göteborg, halva stan var väl insnöad igår, men vi i 1337 som tog oss till Saluhallen lyckades charma ihop 60 enkäter sen fick det vara nog på snäsiga, tråkiga, stöddiga och arga lördagsflanörer...vi drack en kaffe med skum och vilade lite. Vem orkar vara sådär otrevlig igentligen..vad är det för fel på dagens människor...skratta och va lite glad va, är det för mycket begärt!?!

Sen pulsade jag hem till Birgida och c/o på go middag, OS dramatik och shlagerglamor. (har verkligen svårt för christin Meltzer, hon är väl inte ens rolig..jag fattar inte?!)

Väl tillbaka efter en otroligt kall, blåsig och snöig promenad hem till Sara, skrek, grät och hoppade vi i kapp med Johan Olsson och Marcus Hellner in i mål på 30 km jakt....helt jä-la FANTASTISKT!!!

Vi grät, Per Elofsson grät alla grät....så söta som hjälpte varandra vilka killar!

Vad ska jag göra när OS är slut?????


Kommentarer
Postat av: Asbeng

Oroa dig inte för det du. Jag har massa planer för dig när OS är slut...

2010-02-24 @ 16:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0