Tandläkarbesök!

Med risk för att låta som en super positiv typ måste jag faktiskt erkänna att Jag tycker det är rätt trevligt hos min tandläkare. Hon och hennes tandsköterska är så söta och nyfikna och de tycker jag är så duktig med tandtråden!
Heja mig!
Idag gick det fin fint hade bara lite tandsten och fyllde en liten grop för tandläkaren sa
-en perfekt grop för en liten hallonkärna!
och det vill man ju inte gå omkring med i tanden...Och jag hade tydligen betalat för mycket innan så fick 300 kr i rabatt....Karma säger då det, lönar sig att vara snäll ska fortsätta med det tills nästa år!

Kommentarer
Postat av: Ida

Positivitet ar bra!!! : +) Vet inte nar jag kommer hem, kanske snart eller inte snart.. men nu pa sondaf ska vi till Mlaysia och den 21 aker Peter hem, sa tills dess lar vi vara kvar iaf : ) Borjar dock bli sugen pa en massa annat, som vanligt, men typ aka slalom!! Krama i massor!

2010-02-05 @ 11:52:10
URL: http://maettae.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0