Turist runt Lisch!

Idag har jag och Jess turistat runt i Lidköping med omnejd! Vilken otroligt fantastisk trevlig dag vi haft!
Började med en lite promenad runt Läckö slott i vinterskrud.

Heja heja!


Sen rekade vi mitt tips jag fått av mina engelska elever (jo jag har satt igång med ABF nu...gick rätt fint men måste komma ihåg att prata sakta sakta...) Vi begav oss ut mot Hinders rev. En skön timmes promenad på Vänern och i djupsnö...(jag tyckte vi kunde ta en genväg...lite blött men vi kom fram)
Mötte en motorcykel på isen...
Dags att svida om inför kvällens melodifestivalen....har inte kollat melodifestivalen på ca 10 år men idag kommer jag inte undan....Starkisi har nån slags förkärlek och är otroligt insatt (lite skrämmande faktiskt) i detta fenomen som kallas melodifestivalen. Hon  har gjort betygsunderlag för alla artister och lovat baka en slagerkaka så jag och Jess kan inte tacka nej! Blir säker trevligt måste rota i garderoben efter något glammigt...kvällens tema! Heja mig!

Kommentarer
Postat av: Sara K

Wow så fint det ser ut runt dina nya hoods!! Jag blir lite avis på det där! Ska bli så kul att träffa dig på onsdag!

2010-02-07 @ 19:54:21
Postat av: Ida

Vart ar det sa dar mykcet sno??? DEt sag ju helt underbart ut, jag kommer nog hem snart! Och halla! Fredagsflorten??



Kram

2010-02-16 @ 10:22:40
URL: http://maettae.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0