Äh måste avsluta veckan...

...med lite onödigt vetande..
Visste ni att..
- ...ca en fjärdedel av los Angeles yta upptas av vägar och parkeringsplatser...kul kul cykelhjul
-...I Dysersburg i Tennesse är det förbjudet att fånga fisk med Lasso..
-...I Breton i Alabama är det olagligt att färdas i motorbåt på stadens gator...
-...I Minnesota är det olagligt för kvinnor att klä ut sig till tomte...
Så alla ni som tänker besöka det spännade landet i väst...kolla upp deras special lagar för där kan man råka illa ut om du skulle, mot all förmodan lyckas fånga en fisk, åka båt på gatan, eller som tjej klä ut dsig till tomte i fel delstat! Var uppmärksam, ta seden dit du kommer och gör som lokalbefolkningen gör!

-knappt hälften av Irlands mjölkproduktion går åt till att göra Baileys! jag vill besöka Irland..snarast! typ Nu!
Nu är ni snäppet vassare inför helgens frågesport eller sociala sammankomster som väntar, ni kommer briljera!

Kommentarer
Postat av: Ida

Irland jag sager da det! Dit ska vi!! Och dricka ol! Saknar verkligen min kara cascade!! Har finns det ju bara ljus piss singha!! Men det gar ju det med : ) Kramar i massor!

2010-01-16 @ 14:53:50
URL: http://maettae.blogspot.com
Postat av: sofia

Ha ha satt och tänkte på cascade här om dagen och på dig givetvis! ta en singha för mig den är ljus men den är god! varmt ute=kall singha!Saknar dig i massor! just idag hade jag verkligen behövt lite Ida terapi! Puss o kram

2010-01-16 @ 18:39:46
URL: http://migheja.blogg.se/
Postat av: Ka

TÄnker du hitta på denna lördag då ?

planer.. osv ? =)

2010-01-16 @ 18:56:54
URL: http://priiinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0