Helg...

..det var minsann på tiden!

vilken vecka! Skola skola skola skola, tempo och mycket att lära men det gillar jag.

Måndag fyllde fröken stark år firades med kasnke en eller två wiskey och Paradise Hotel. Sicken kväll. Tisdag fortsatte firandet med en flaska mintuu, en flaska Törley (jo men korken flög i taket!), öl och 6 påsar micro popcorn, och ja givetvis Paradise Hotel, men skulle ingen åka ut? jo jess, den nya kille åkte ju just...hmmm mycket trevligt i alla fall...

Sen blev jag lite sjuk...fattades bara...är lite ynklig.....men nu har jag fått mig en wirre hos mamma och micke, älgsteken ligger och gottar sig i ugnen med pottigratäng och sen blir det marängswiss....heja mig, det sak nog bota mina hals- och kropps smärtor!

Har myst ner mig i soffan och kollat bilder från mammas och mickes bröllop ho ho håll till godo! Ida bilderna är såå fina du är såååå duktig! Bra dag! kul dag! super bra dag! och tur med vädret!
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0