Pluggstuga!

Hejsan hej!
Sitter och leker lärare i ekonomistyrning, ritar upp exempel åt Jess och Sofi som innehåller täckningsbidrag, fasta kostnader, priser och rörliga kostnader. Vi ska snart gå över till likviditet och skuldsättningsgrad! Nu fixar dom det helt själv dom är helt fantastiska....stolt jag blir! Tycker faktiskt att det är rätt kul att trolla med siffror! säger som Peter - det här blir kul! Ekonomisk som jag är, eller hur systrar?!
Jag fortsätter min wiskey kur för att bota min förkylning som vägrar ge med sig.....snoret rinner, ögonen rinner och attack nysningar följer varandra, har så sjukt ont i snoken nu!
Har funderat på att gå in till stan och köpa nya underkläder, allt jag hade kvar i troslådan i morse var ett par siden trosor jag fått av Vanessa när jag var 10 år. Inte passa! (kan inte kassera dom de är så fina!) Fick bli en tvätt istället, nu ska jag bara vänta på att de ska torka så jag kan duscha och sätta på mig rena väldoftande underkläder igen! Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0