Ren len och fin!

Myser i soffan efter en ordentlig tvätt, bad med lermask och scrub! Har sett -En annan del av Köping, världens finaste program! -Damernas detektiv byrå, tuff brud och nu upplyser jag mig med hjälp av på spåret. Vi har precis lämnat Kiruna, trevlig liten tur till norr.
Ja Ida voi voi klarar mig inte utan dig, du måste tygla mig! Håller på att repa mig efter helgens bravader...började morgonen med en timme på berget med Linda sen storstäd i källaren och sen fika med Mamma och Micke. Jag har hunnit med massor till och med att raka mina vinterben! Heja mig! Ha nu kunde jag en fråga!! Kikärtor i falafel heja mig!
Imorgon Tandis innan jag beger mig tillbaka till lilla stora staden....håll era tummar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0