Tidigt en söndags morgon.

Sitter framför nyhetsmorgon med en vetevärmare i knät, en kopp te  och äter en bit av mammas morotskaka till frukost. Lyssnar med ett halvt öra till Tilde de Paula, gillar henne tycker hon verkar rätt fräck! Hjälp organisationer är där de pratar om Haiti...hoff va hemskt.

Jo men varför är jag uppe med tuppen? Jo Telefonen ringde redan kvart över 8, svarade med en wiskey-röst värd Janis Jopplin...ha ha undrade vem som tagit över min kropp men nu börjar den lätta efter lite te och nässpray! Hade bett Starkis att väcka mig för jag har ju tydligen massor att göra idag. Hade hon inte ringt hade jag bara snoosat alldelens för länge.....min karaktär när jag är lite snorig och klen är inte så stark och hård.....
Så nu sitter jag här och börjar med det viktigaste först, säga god morgon till er! Fjäsk ha ha nä ska ta tag i min rapport, en ansökan, fick tips om ett företag i umeå av vanessa igår. Sen en svänki ner i källaren för att börja rensningen...
Hade en helt fantastisk dag/kväll igår. Min äldsta vän Vanessa var på besök. (Har känt henne sen jag var 4 år!!) Vi träffades på stan för en fika med Pappa peder, systrarna Nadja och Maja, mycket trevligt! Sen gick vi hem till mig mös i soffan med snacks och vin heeeela kvällen. Bara satt och pratade om ditt o datt, älskar när det är så avslappnat och jag bara får vara mig själv! Tack för att du är du Vanessa! Nu är jag full av hopp och glädje!
Jo igår var mitt födointag inte av denna vuxna värd...körde på mera socker dieten....
frukost (som var nyttigast på hela dagen) bestod av två knäckemackor en med pesto och en med mjukost, kopp te, en vitaminbrus och två bitar mammas morotskaka (bra bakat mamma mycket fluffigt!)
Lunch krängde jag en latte och en krokant biskvi
Middag två glas vin en öl sköljde ner chipset, dippet, hot crunchy ostbågar och en del lösviktsgodis!
Toppade kvällen med några vindruvor för att neutralisera lite! Heja mig!
have a good day!
två läppar möts, PANG!

Kommentarer
Postat av: Bullen

Snygg frilla, är den ny? Hoppas att vi kan ses snart. Puss från Bullen

2010-01-25 @ 08:27:07
Postat av: Katrin

Tänkte säga detsamma! Sjukt snygg i håret!

Älskar såna nyttiga dagar! Syrran har skickat ner en massa lösgodis så jag har ätit en massa och snart ska jag baka kladdkaka! Heja mig! =)

Kram på dig vännen.

2010-01-25 @ 16:15:09
Postat av: sofia

Tack! Jag önskar det var min nya frisyr....är lite trött på mitt mörka hår. Satt och bläddrade i massa bilder, hittade denna och blev glad! Ät massa snask katrin det är du värd!

Bullen kanske sugen på att komma till halmstad i helgen? Saknar er puss

2010-01-26 @ 20:21:25
URL: http://migheja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0