Blir glad

När Ida håller utkik åt mig, haha tack ska du ha!
Helgen har varit mycket trevligt trots att jag håller på att bli tokig av pollen, kliar som i huvudet mellan öronen och halsen, hur ta mig tusan kliar man sig där???!!
Bullen och Anters var på besök i Gbg, vi har hängt hos Birgida Lagerlof och Steffo och Jacke, Otroligt trevligt!
Vi hann med massor har turistat, åkt Gbg varvet (stora hjulet vid operan) och Stefan nös så högt att jag flög en meter upp i luften , haha, vi har ätit gott, kollat fotboll, druckigt bubbel, vandrat vid älvstranden och igår gick jag och Sofi på bio.
Älvstrandspromenad!

Förberedda på allt i väntan på Älvsnabben
Pigga gänget!
Ser ut som London, gillar
Vi såg Eclipse, twilight filmen, vi och massor av fnittriga små brudar, första gången han varulven visade sig utan tröja gick ett sus i publiken, hoho det var festligt! Mycket ohh ahh mmmhmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0