En helg i Halmstad

Bland vänner och familj, lugn, skön och festlig!
En kväll vid containern med grabbarna, sen försökte vi dansa på måndagsklubben, men vad är det för knasig och trist musik som spelas? Men faktiskt en helt sjukt trevlig kväll var grymt många kända ansikten!
Halmstad från sin bästa sida!
Favvo torpet står kvar! Ida det luktar som vanligt!
En dag på brottet med Frida och Ellie, har glömt hur hungrig man blir efter en dag i vattnet!!
Och han leka med Barbie, my little ponyes och hästar med Erik och Agnes!
Mycket lek och trevliga stunder!
Jag och Katrin hann till och med var aute och plaska runt med min surfbräda, efter att vi i 30 minuter försökt få upp dragkedjan, heja Anki och Pelles garage!!
Och tusen tack till Anki som låter mig husera, vi åt kantareller och drack ett glas vin och pratade en massa! Hann också träffa mor och micke, gu vilken helg haha jag är så effektiv, Heja mig!

Kommentarer
Postat av: Ida M

Menar du att det luktar fammo där`ännu? mysmys! När kommer duupp då ? Kram

2010-08-01 @ 17:55:32
URL: http://www.maettae.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0