Stockholm i mitt hjärta

Måste erkänna att jag har börjat sopa undan mina Stockholms fördomar och en liten plats i mitt inre fylls av kärlek till vår huvudstad och det den för med sig! Glädje, skratt, dans och flärd en helt ny värld!
Jag tackar för helgen!
En väldigt trevlig kväll på Söder!

Fin lampa hos Emma!


Gladaste vännerna! Laddade inför kvällen som kom!

Dags för hemgång..ingen som riktigt ville dock...

Stockholm visade sig från sin bästa sida!
Fina fötter efter en kväll full av dans och glädje!


Hann med en riktigt trevlig lunch i finvädret med Kusin Anna! Tusen tack för det! Nu laddar vi inför tjejmilen!



Tåget hem var svettigt och försenat, men har slutat bli förvånad. Som tur var hamnade jag i restaurangvagnen med en trevlig medresenär som Bjöd på första perioden av VM finalen på sin lappie! Tack och heja Spanien!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0