En helg i Stockholm

Bjöd på massa gobitar!
Madde och Daniel tog emot mig med öppna armar, och deras lägenhet var så fin med en utsikt som påminde mig om Lisbett Salandes våning i filmen, sjukt najs!
Så här såg det ut klockan 3 på natten, magiskt!

Fredagen spenderade jag först på Mickes takterrass på ringvägen, Födelsedagsbarnet Emma, Laban och Elin världens härligaste och gladaste satt och mös. Sen hängde jag runt på Söder med samma gäng och kvällen avslutades på Jerbrings (eller vad det hette) där var jag i Sushi himlen, SÅ GOTT! Blev även lite stång dans utan stång...

Madde bjöd på Frukost för championes! Älskar frukost och har hittat min like!
Madde fortsatte att briljera hela helgen, hon och Danne med är fantastiska!

Madde älskar stockholm och delade gärna med sig! Här fick jag en guidad tur förbi slottet!

Stockholm maraton pågick utanför fönstret, här är helikoptern som filmar spektaklet!

Festen var ett sjöslag som vanligt när jag träffar Åre folket, Så roligt, men nu är det rehab fram till midsommar.
För att citera Laban - "vi är inte bra för varandra"

Min favvo kille var där, här kör han sitt partytrick "antal sugrör jag kan suga med"
Vi vek även 100 pappersflygplan, kastade prick med pappers bollar, dansade, kramades och åt döskallegodis, jag det svarta och erik det röda!

Innan jag hoppade på bussen hem hann jag träffa moster Maria, mycket trevligt med picknick på kajkanten!


Nu ska kameltå gå hem i regnet! Är mycket nöjd med helgen, kände mig så vuxen som åkte tillStorstan och hälsade på!

Heja Emma som bjöd på sååå rolig fest!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0