En till fantastisk Helg!

Började i Halmstad med en timmes fysisk aktivitet på Brottet med Katrin, regn, blåst o kallt men varmt i vattnet!
Var och simmade...
Nöjda!
Sen lite fix och trix hos Danne och Kerran
Kerran städar! Jag hjälper till...
Middag hemma med Ellie, Frida och Katrin! Mycket, skratt, lek och prat och god mat...några flarrovin..
Ellie är en riktig busunge! Skål och Heja!
Sov på Brunnsgatan
finns det skjärterum! min sovplats!
min sov plats...fast Kerran drog på efterfest så flyttade upp i hennes säng! Tack!
Söndagmorgon hämtade mamma och Micke mig så styrde vi el coche ner till Malmö!
Häng med Bullen, Anders, Emma, Siomon och Bästa syskonsonen Noah!
Obligatorisk speltid! Skippo och ubongo eller vad det hette..
Noah mer intresserad av fotbollen...
Noah fångade mitt hjärta här kollar vi Fotboll..
Noah är fantastisk! Han gillar att pussa blöta pussar, han skrattar åt mig hela tiden och han gillar boobs (spana in greppen han får in på Mormor...) Vilken charmör! Saknar er!
Fick några extra dagar med familjen då Producentbyrån är flexibel och jag kunde jobba hemifrån, jag gillar flexibelt!
I helgen fortsätter min Sverigeturné, bär av till Jönköping för stughäng!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack! Du gjorde vår helg <3

2010-06-17 @ 20:20:54
Postat av: Bullen

Du var vekligen tvungen att använda den fulaste bilden på mig :) Saknar dig, kom tillbaka snarast!

2010-06-18 @ 08:23:52
Postat av: Sofia

Ni är fantastiska! Hoppas vi ses snart igen!

Ha ha Bullen du är sötast i världen, visar bara hur kul vi har det!Saknar er ha en fin helg!

Puss o kram

2010-06-18 @ 12:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0