Full fart nu kör vi!

Tipset är inlämmnat, jag Sofi och Sara har satt en 3rätters middag MED vin på spel. Vill så gärna vinna....vet inte varför jag gick med på tipset...jag vet hur arg, putt ovh besviken jag kommer bli på mig själv om mina lag inte vinner....fan också! Försökte lusläsa VM bibeln men fastnade på reportaget om Messi och helt plötsligt var det försent...hatar att förlora....men Nu håller jag tummarna för Spanien, heja Spanien som kommer vinna skiten och Messi som trots att han inte lycktas så bra i landslaget innan kommer bli skyttekung, heja Messi!
Har gjort tunnbrödrullar som ska bli snittar till kvällens mingel här på producentbyrån, lax och avokado, MUMMA! Var tvungen att prova en bit av varje så alla blev ok, det var dom! Heja mig!
Men måste säga att så fort bubblet, snittarna och folket börjar sina, piper jag hem för att kolla Fotboll!
Heja Sydafrika och Frankrike idag...snälla extra vinst mellan mig och Sofi om man har gissat resultatet rätt..och ikväll vill jag gärna vinna stjärnvinsten!
Snälla do your thing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0