Midsommar

Kom och gick!
Började i torsdags med en trevlig bil resa med Emma och Danne, bilen gick som på räls!
Sen dansade vi, umgicks, skrattade, lekte och åt i dagarna 3.
Så glad att Kerran är så glad i att dansa, vet inte vad jag skulle göra utan henne i mitt liv...Emma som jag skyller allt på ...drog till Åre mer än ofta för att åka bergodalbana, fast hon hade ju faktiskt åkband..
Vi har flyttat får, matat höns och kalkoner, ätit vedeldsungsbakad pizza pch ja massor av annat! Kollat in mörsil triathlon...bra jobabt av deltagarna..
Träffade dannes nya tjej hon var mycket trevlig, glad att danne är lycklig.
Erik 4 år sa- Sofia det är väldigt konstigt, innan var du kär i Danne men nu är du kär i Emma (har nog hängt mycket med emma på sistone haha) och danne är kär i Jeandre, det är väldigt konstigt!
Lite annat roligt jag fick höra av emma som Erik sagt som gör mig lycklig är
Emma frågar- Erik varför är du så rolig/tokig?
Erik svarar- För att jag har världens bästa Sofia!
Lite bilder så länge...
Emma tidtagare, kerran startare, partybrudarna namnet vi gick under...

Minsta människan åt korv som en karl, uppladdning, fåren

Finbesök!

Hej hej heja mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0