Picknick i slottskogen

Hade vi på producentbyrån igår!
Det var jätte trevligt, vi grillade och lekte lekar, jag älskar frågesport, Mitt lag fick full pott, heja lag Fuerza!
Vi spanade in hararna i buskarna, skrämde iväg fåglar och fick sommarpaket, de skämmer bort mig här på byrån! Heja producentbyrån!
En olycka händer så lätt, tips - ställ inte bubbelflaskor i solen!
Vårt lilla camp, vi körde dit allt i skottkärra, sjukt bra uppfinning, ergonomisk!
Jag fick flippflopp i sommarpresent, tro att jag blev glad då det var helt OK att använda som på kontoret! Så nu sitter jag här och mina fötter är glada i mina nya tongs!
Margaretha Årvik min "rektor" var och hälsade på igår, det var trevligt, hon är som en liten pokagris i dräckt! Käck, söt och färggrann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0