Royalist javisst

efter helgens bröllop är jag såld, jag vill ha en klänning som vickan! - du och alla andra 6 åringar sa sofi...men det vill jag!
Idag skule jag köpa en ram på myrorna i guld och rama in brölopsfotot och hänga på dass men fanns ingen ram som passade....får bli nästa vecka

Så många tårar!

Ja det var helgen vi skulle tillbringa helgen slappa framför fotbollen i Sofis stuga men eftersom 4:an inte funkade blev det bröllop massa besök och barn, trippelt så skoj om ni frågar mig!



Ungarna var glada, vi åt massor av gott fika och Greta är 103 år, Heja Greta!!! Riktig krutlady, jag behövde inte ens höja rösten, hon förstod mig precis!

Veckan är nästan redan slut, imorgon är det Tjolöholm för att titta på Askungen, super najs sen på torsdag bär det av norrut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0