SATC

Såg jag igår..och jag som inte fattade att det var SexAndTheCity som det stod för..ibland går det långsamt.
Jag tyckte den var bra den har fått mycket kritik men den var så längt ifrån min vardag att den inte behövde någon handling, jag funderade på hur det är möjligt att dricka så mycket bubbel utan att bli fet, gå i såna klackar, ha med sig 78 ombyten för en veckas semester, varför alla klänningar släpade i marken och varför man vill att de sak släpa i marken när man vandrar runt på en marknad i "nya " mellanöster och varför en soffa som ser extremt oskön ut kan vara det hela filmen bygger på.
Men jag skrattade gott massor av gånger, vi hade kul. Sen gick jag hela vägen hem och låtsades att mina gymapa dojjor var ett par guld skor i 20 000 dollars klassen!
Nu har jag bestämt mig, ska lära mig att gå i klackar bara för att få låtsas att mitt liv är lyx ibland, jag ska gå runt hemma i en genomskinlig klänning som släpar i marken med mina klackaskor och dricka bubbel och äta löjrom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0