Åre igen heja heja

Framme och färdig jobbad för idag sitter jag nu i Julias soffa...heja Julia!
Säger då bara SJ herre gu dom gör det inte lätt för sig minsann....otrevliga häromdagen på mässan och nu 4 timmar försenade idag, var visst någon som hoppat framför tåget...tragiskt men varför gör dom så?!
Sen var det signalfel, mötande tåg och annat mäck som inte gick att speeda förbi.....
Snällt att Manpower hämtade mig och susade mig till jobbet bara en och en halv timme sent..Per på ica har lovat mig ett påskägg också..

Det jag nu funderar på är varför jag hade beställt sittplats till Åre?! måste varit lite sinnesförvirrad,måste verkligen se till att boka om den innan jag åker hem!!!

Nu ska jag Micke och Julia beställa pizza, äta godis och slänga på en film men aldra först Dursch... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0