Back in Åre

Kom med tåget i morse och har redan hunnit jobba ett pass städ! Heja Åre.
Nu sitter jag med en latte och väntar på personalkäk sen är det disk som gäller.Heja Åre!
Har även snackat med Manpower så imorgon och lördag blir det jobb från 8.30 till sena natten! Heja Åre!
Blev lite trött nu när jag satte mig ner...det var dumt...
Veckan blir full av jobb men ska också hinna med att skriva ihop sammanställningen av handlarundersökningen och så ska vi få ihop rapporten.
Fick låna Jessicas bärbara Internet men har inte lyckats få det helt att funka....men så länge funkar det ju med granens internet! inte riktigt arbetsro här dock....
Sjukt att det kostar 395 att flyga Östersund -Åre  och så kostar det 1000 kr med tåg weird alltså....
Blev glad idag...de sa att de saknat mig här uppe och fick min låt...-när sofia dansar gogo spelad för mig...kockarna på granen är för snälla!
Hej hej så länge

Kommentarer
Postat av: Bullen

Va? Du har inte sagt att du skulle till Åre. Hur kommer detta sig? Skönt att få jobba lite. Saknar dig, hälsningar från Bullen

2010-03-05 @ 09:32:05
Postat av: Ifa

Ullis, hänger man någonsin med i Sofias planer?! : ) Härligt med vinter vår och jobb! Du jag hittad e150 kronor sm tydligen var din som jag skulle ha gett dig på bröloppet från emma och kajsa för någon present, i min väska!? ska jag lägga in? kram

2010-03-08 @ 14:08:50
URL: http://www.maettae.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0