Klart man hänger med....

Jasså hade visst glömt att säga men jo jag är i Åre och jobbar....ska gå snabbt i svängarna, hinner inte med att planera utan lika bra att bara göra.
Jo gärna Ida gör det, kan jag köpa mig lite gott hehe.....
Gu veckan har verkligen gått fort..måste erkänna att jag håller på att halka på efterkälken..kommer knappt i håg vilken dag det är eller vad det var jag skulle jobba med...därför har jag kommit på det smarta med att jobba hela tiden! Jag har nu två dagar i rad kört frukost pass på Åre granen, väldigt trevligt och då är jag redan på plats om det var är så att jag ska jobba mer!
Har snittat 12 timmars pass torsdag till söndag så jag trivs! Jobba jobba jobba och alla är så snälla och kockarna skämmer verkligen bort mig, jag har fått efterrätter när jag stått i disken, en cheescake, en saltlakrids parfait och en glassbomb! smarrigt! Igår njöt jag av en röding med skaldjursrisotto med nått mussel skum till middag, till detta serverades fina viner!
Nu måste jag skriva skriva skriva på rapporten, vill inte svika 1337!
Sen blir det afterski och middag på resturang!
Hej hej från Åre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0