Besök i helgen!

Av fina Elina! Ska bli sååå roligt ha rinte sett henne på ett år! På lördag kommer även två vänner till Sofi så vi får det trångt och mysigt i vår lilla etta....

På schemat står bland annat eurovision, får vi inte missa och Sofi är eld och lågor fast sverige åkte ur...alla ska vi ropa Sverige är en sopa! Jag är kanske inte lika entusiastisk (fick lite onda ögat när jag började laga damsugaren under semifinal 1...) över detta fenomen men får ställa upp och med lite folk och snacks ska det bli trevligt....sofi har lovat att baka en schlager kaka, får se hur det går med det?!
Tränade igår, passet hette challange....ni förstår kanske hur min kropp mår idag..men mitt psyke mår bra heja Emma W som bjöd mig med!
Nu ska jag fortsätta dagen, är ensam på kontoret så måste peppa mig själv lite, nästa uppdrag- köpa toapapper! Heja mig!
Jag och Mojje på Orestin

Kommentarer
Postat av: Office

Schlager-kaka? Skulle jag ha lovat? Nej nu hittar du på.

2010-05-29 @ 09:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0