Bilder från veckan

Jag vet inte varför bilderna inte blir på rätt håll, har ändrat dom i datorn och sparat om dom men nu ger jag upp...inte en fajt jag tar en fredag lunch...
Jag fick uppdrag att arrangera en pressbild till producentbyråns hemsida, heja min mobil kamera!

Jag och Moje på Orestin + en backstage bild av snömaskinen


Jag och Ellie spanar in gympa folket med våra funkis pass!



Fräsigaste fågeln i slottskogen!
Min fråga är varför det i djurvärlden är herrarna som pimpar sig med färger och snygga toffsar, och spännersig för brudarna  då det i männskovärlden är det kvinnorna som spökar ut sig och blinkar med ögonen?

Det var veckans kluring!

hej på er
vet inte heller varför skriften blev blå?? knas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0