En fantastisk helg!

Helgen började i Fredags med teatern orestin av Lars Norén, jag och Mojje fick middag hos Bigge och Stefan, sen tog vi vagnen ner till teaterna: vi Hade så trevligt och Mojje tyckte männen hade så vackra kroppar. Vi såg sista föreställningen så vi fick skumpa! Woho Tackar Mojje för en underbar kväll!
Helgen har varit full av Gymnastik, vänner, trevligt , sällskap, dans, god mat, flyttlass, sol och samtal!
Jag har också varit förvirrad, skyller på mensvärk, i fredags när jag gick från jobbet var jag så ur balans så jag glömde ta på mig skorna, gick i tofflorna....
Jag har även lyckats med konststycket att låsa mig ute, tappa cykelnyckeln, visakort och körkort ...sånt jag tidigare predikat för danne hahah leva som jag lär säger då det...
trots detta hade jag en fantastiskt rolig kväll, mina snälla vänner erbjöd mig att ligga i springan mellan deras säng, de är fina.
Imorse tog jag tag i mina saker, upp kl 9, spärrade kort och promenerade 5 km för att hämta extra nyckel, mamma kom och peppade mig, som tur är är jag känd på krogarna i halmstad haha så mina kort kom till mig..tack Bengtssons! Tog en bunta gamla cykel nycklar till stan, testade alla och ta mig tusan en passade!

ja allt löser sig med ett glatt humör och en axelryckning och massor av goda Vänner! Heja vänner o familj!
Dagen var full av gympa och fick skjuts av Emma till Gbg, hon pratade mer än mig, kan ni tänka er! Kul nu ska jag gå på hennes tränings pass och bli pepp inför beach 2015!
kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Voivoi! Något virrig är du ju också! Roligt med en bra helg iaf! saknar dig har kanske råd att komma ner till beachsäsong 2015 i det här jäkla dura reselandet! ! HEjhopp!

2010-05-24 @ 17:53:46
URL: http://maettae.blogspot.com
Postat av: soffan

Ja voivoi kan jag bara säga...men som sagt kul var det! Åhhh jag som hade hopats på att du skulle komma ner och göra Lars Winnerbäck på trädgårn 2010!!! Hatar sveriges dyra transportmedel...jobba hårt jag saknar dig!!! kram

2010-05-24 @ 20:57:13
Postat av: Askgina

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2011-11-11 @ 11:32:11
URL: http://askgina.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0