Oj oj oj

Tiden rullar iväg....
Uppdatering
Sista två veckorna i skolan var helt sjukt roliga, Jag älskar att guida! Heja Västerplana!
Flytten till GBG gick fin fint, nu huserar jag och Sofi på Dahlströms gatan i majorna tack vare Sofis snälla pappa Tommy och Mamma Siv som körde vårt pick och pack och fyllde på kylen..helt fantastiskt! tack!
Super moster Bigge bjöd på middag och lånade ut bestick så nu kan vi äta hemma också...
So far so good i Gbg, har hunnit med en super trevlig middag med Macke, Pelle och Anki..tack ska ni ha!
Musikquiz på Henriksberg med Macke, Kim och Junior, kunde väl en fråga som inte ens hade med musik att göra, men mycket trevligt var det.
Träffat Snälla Sara och hälsat på henne på hennes nya jobb, träffat fina Frida och vi hann med en lunch! Så skönt att ha ett umgänge igen!!!
Har även vandrat runt i Slottskogen och hälsat på sälarna och framförallt har jag redan avverkat en vecka på min LIA plats producentbyrån! Första veckan spenderade jag i informationskontoret på Pustervik för GAS- festivalen. Övade mina musiköron med all knasmusik och brus som jag lyssnade på under veckan. Gränsen mellan oljud och musik är ibland hårfin....Men en roligvecka som bjöd på mycket skratt och massor av trevliga människor!
I eftermiddag bär det av ut till Lindommen för att spana in Bigges nya lokaler, Mingel! Heja heja så kul att kunna träffa bigge ofta! Vi åt lunch i fredags, trevligt och tack!
Nä måste jobba hej hej

Kommentarer
Postat av: Bullen

Tack för ett efterlängtat inlägg! Saknar dig! Puss från Bullen

2010-05-12 @ 08:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0