Pappa

tog med oss till Nuttuka igår för att låta Jess och Lisa testa skoterns ädla konst!

Vilken familj jag har här uppe! De visar, guidar, svarar på frågor, klär oss i varma kläder  och berättar om alla guldställen och allt kul som går att göra här i krokarna! Dags att du fixar en stuga här uppe Jess, pappa timmrar en på en vecka!!

Jag och pappa i babyrosa och babyblå himmel, nutti himmel som Jess döpt färgen till!

Jess ser lite rädd ut men...

hon visade sig vara en naturbegåvning..

Lisa likaså!

Captain morgan kom också på besök!


Kommentarer
Postat av: Bullen

Jag saknar pappa! Grattis på födelsedagen älskade syster! Bullen

2010-11-02 @ 08:38:41
Postat av: soffan

Vi saknar dig! Tack för att du ringde nu ska jag gå till fammo! Puss puss

2010-11-02 @ 09:24:25
URL: http://migheja.blogg.se/
Postat av: Asbäng

Jaa, vilken familj du har! Helt fantastiska! Åh, i natt drömmde jag att jag satt i en stuga i lapplandsfjället och snaska skumtomtar med Nutti.

2010-11-02 @ 20:21:29
Postat av: Frida

det ser lovely ut! vi måste se till att vi oxå får komma upp & se underbara norrland nån gång...! nu ses vi snart, jippi!

2010-11-06 @ 08:49:22
Postat av: Soffan

Hahaha Jessica du har fått lappsjukan!!! Love it! Nu köper vi en tomt så det så!



Frida klart ni ska komma upp, Ni har en öppen inbjudan! Vi ska mysa och vara ute i naturen tills kinderna blir röda!

2010-11-10 @ 20:12:04
URL: http://migheja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0