Heja hösten

gillar hösten, älskar löven som prasslar! Katrin var är du min prasselvän! Luften är kall och det ser ut som det brinner i träden, en kall gyllene eld. Gillar eld, varma också, helst sån eld jag kan grilla korv i, gillar korv!

Hösten är bra för då kan jag öva på min fobi, båtars underrede, det skrämmer mig! Liksom massor av båten som inte syns, ligger och lurar och som växer runt omkring dig när du kommer nära, hoff skit läbbigt, blir helt vinglig när jag tänker på det.

Så varje dag nu går jag förbi småbåtshamnen och spanar in alla båtar som lyfts upp ur vattnet. Står och tvingar mig själv att försöka gilla det som kommer upp (Gunde taktik - jag sak gilla hela båten - jag ska gilla hela båten) Det blir bättre, kryper inte lika mycket i mig nu, men än så länge håller jag mig på lagom avstånd, nästa vecka kanske jag vågar mig fram till kanten och spana ner i djupet och följa båtarnas underrede hela vägen upp på trailern......Vi får se....

Konstigt för jag skulle verkligen vilja ha en båt...hmm tror jag gillar att pressa mig lite...se hur mycket jag klarar av- Heja mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0