Förstår

nu vad Anki menar när hon säger att det är skönt att vara ute i skogen, helt klart terapi och lugnet lägger sig!

Idag blev det en tur till tippen, Ida backade med släp som en gudinna!

Sen mer kropparbete, vi susade hem till Emma och Simons hus och skottade jord över 400 meter kabel inför deras jordvärme installation. Vet precis vem jag ska ringa om jag får för mig att lägga ner 400 meter kabel i jorden.

Nu har jag träningsvärk från nacken och ner, skönt! Valkarna i händerna blir hårda och mina tår är blå efter alla stenar jag lyckades hiva ner på dom...Orkar knappt knappra på tangenterna....Men jag gillar det, låter kanske skit trist att gräva kabel men idag har vi skrattat och fick hampis till lunch! Känns som att jag gjort nått nyttigt och fått röra på min kropp som börjar bli gamla och lite stel..

Ida och Peter bjöd mig och pappi på Nyfångad SIK och pottis! Smaskens

Bosse o fammo bjöd på fika, mycket trevligt, gjorde en insatts och stack till affären för att hämta nya tipskuponger, lyckades givetvis ta fel, det var ju stryktipset de skulle ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0