industriarbetare

eller tror det var det jag jobbade som idag, roligt med en ny bransch! Filpro...de sysslar med hmm filter och kablar eller slangar heter det nog, eller det var ialla fall det jag  pysslade med idag. 9 timmar vid en maskin, tryckte på en knapp, slangen kapades, jag vek i hop den och la den på en vagn, vita slangar, bananer i pyamas slangar , korta slangar , lite bredare slangar och svetsade slangar. Sjukt skön dag på jobbet, gillar det skarpt, passar mig perfekt just nu, ingen särskild skill eller tankeverksamhet krävs...bara kapa, vika , lyfta! Lyssnade på radio och passade på att bli vän med tanterna på jobbet...(började bra genom att dissa alla och fika med eliten, Micke och chefen...snyggt!)

Undra vad jag får göra imorgon??! Ser i alla fall fram emot ett snabbt besök hos Finaste Frida och Favvo Ellie innan jag drar hem til Lisch för en skönt planerad Lördag! Jag sak verkligenb njuta av att bara få hänga med!

Pratade med två pärlor i telefon idag, det var värt promenaden runt Kvibille stall en timme för att inte täckningen skulle försvinna....tror min telefon försöker säga mig att jag ska varva ner lite....får bli en ny som håller mitt tempo!!! Snälla snälla snälla (tänk caroline af ugglas) need a Iphone NU!

Kommentarer
Postat av: Bullen

Jag får alltid ett leende på mina läppar när jag läser din blogg/ Puss

2010-09-24 @ 09:10:35
Postat av: Idis

Haha jaa precis..lyssna på telefonen kan du ju inte göra-unna dig en ny!

DEt lät då som ett indurstriarebet! kul att prova på lite olika jopp!

Kramkramkram!

2010-09-25 @ 22:36:37
URL: http://maettae.blogspot.com
Postat av: soffan

tack! haha riktigt industri gillade det kunde dagdrömma! hmm ska kanske göra det Ida dags för en ny, men än så länge kan jag plugga i mina hörlurar och lyssna på¨morgonpasset i P3..en vecka till får den hänga kvar! pussar och kramar

2010-09-27 @ 14:43:10
URL: http://migheja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0