jaha typiskt jante

Nu blev det ju inte så bra....det här...vet inte om jag ska bli rädd och arg eller bara se till att bli mer politiskt aktiv!
Jag är stolt att komma från Norrland där Sverigedemokraterna i alla fall har minst (dock ändå några) annhängare, var nyss en trevlig gubbe från norrbotten på TV som sa "vi är väl klokare än de som bor söderut" he he så måste det vara! Hade jag varit i Gbg nu hade jag gått i sorgetåget, blir rörd av alla människor som sluter upp i städerna för att visa att de är "mot rasism och för solidaritet!" Heja er!

Vi tröstade oss med en pizza...hoff nu mår jag dubbelt dåligt.....smart!

Började en ny kurs idag, destinationsutveckling...nu ska ni se att jag kommer bli klok!

Jo var i Halmstad i helgen, röstade, hade världens mysigaste kväll med Lisa och Frida, ni är underbara! 40 års kalas på lördagen, utklädd till en lagom sunkig Brittan(tack mamma och Lisa för min utstyrsel), blev tvingad till singstar innan ens en gäst hunnit gå på alkoholen, kan inte ha varit vackert....dans, musikquis och trevliga glada människor! Tack julle!

hejp hejp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0