Karmabanken

är i uppstartande! Vårt nya företag! Kul med såna här kurser då vi kan vara lite kreativa! Vi får se enligt vår budget ska vi tjäna 40 mille om 3 år...hmmm urartade lite....men fett najs!

 

Annars händer det inte så mycket, veckorna flyter på, igår var det inspark för ettorna...de va väl kul antar jag. Lekar och sånt där, fast ett jätte kul bildspel, tackar vi terro för!  Dansade också heja Henny alltid på danshumör! Sen gick jag o Jessica hem och sov, Sofi kom hem med en fläskläpp..

På lördag ska jag på 40 års kalas hos Julle, blev så glad när Julle ringde för att kolla att jag var ok och inte slagit ihjäl mig i tågolyckan i söndags, blir varm i hjärtat av att veta att någon bryr sig om mig! Tack och heja Julle (var inte med på tåget by the way..) Jo det är utklädningsfest på lördag jag fick USA, what to do?????!!

Löser sig...Nu back to school!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0