6,8 miljoner

invanare i Hongkong. Helt galet mer an i hela NZ! Men var ar alla? Vi cruisade in over vattnet och nu sitter jag har pa flygplatsen med bara berg runtomkring.. Ser en linbanan som gar upp till begret brevid de maste ha fin fin utsikt over de gronna boljand ekullarna!

Resan ha rgatt fint som visst enligt mina grannar som en stock i 6 timmar, han fick vacka mit til lfrullen, sweet as!
Lite ont i mina fotter men jag har gjort lite gymnastik och lite stretch till allman beskand har efter min raggar dusch!

Woops nu bordar vi igen!
Jag ar i alla fall i Hongkong och har nu 13 timmar till London!

Konitchiva
dom varnade oss for fagelinfluensa sa jag haller andan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0